خودروداخلیصفحه اصلی

آغاز تحویل و شماره گذاری خودرو ام وی ام X33 کراس جدید مدیران خودرو

کراس اوور تازه‌نفس و کوچک MVM X33 کراس پس از دریافت گذارندن مراحل دریافت پلاک، اخیرا وارد مرحله تحویل به مشتریان شده است و بزودی تعداد قابل توجهی از این محصول را در بازار کشور خواهیم دید.

به گزارش پرس نیوز، این خودرو در حقیقت اومودا 3 نام دارد و یک فیس لیفت از خودرو آشنای X22 محسوب می‌شود و برای ایجاد تنوع در سبد محصولات برند ام وی ام مدیران خودرو با نام X33 کراس وارد کشورمان شده است.

ام وی ام X33 کراس در نسخه اتوماتیک از موتور توربوشارژ یک لیتری با حداکثر توان 112 اسب بخار بهره می‌برد. این موتور سه سیلندر توان 150 نیوتن متری را تولید می‌کند. قدرت از طریق گیربکس پیشرفته CVT با 9 دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

ایکس

عملکرد رضایت‌بخش گیربکس و نسبت توان به وزن مناسب خودرو، باعث شده تا کارایی قابل قبولی را در اختیار رانندگان قرار دهد، هرچند نسبت به موتور توانمندتر نسل قبلی کاهش توان وجود دارد.

مدل دنده‌ای ام وی ام X33 کراس از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بهره می‌برد که 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نسخه بسیار شبیه به مدل X22 Pro است.

ام وی ام

بزرگترین تفاوت X33 کراس با مدل X22 پیشین، طراحی کاملاً متفاوت بدنه به ویژه قسمت‌های جلو و پشت است که ظاهری مدرن‌تر را رقم زده است. البته طراحی عقب به نوعی قدیمی مانده و همخوانی چندانی با جلوپنجره ندارد.

به نظر می‌رسد تیم طراحی بیشتر بر روی بخش جلو تمرکز کرده و از نمای پشت و طرفین غافل مانده‌اند. اما در مجموع، ظاهر X33 کراس نسبت به نسل قبل به‌روزتر شده است.

اگرچه طراحی جدید گام مثبتی محسوب می‌شود، اما بعید به نظر می‌رسد بتواند به تنهایی انقلابی در محبوبیت X33 کراس ایجاد کند و مخاطبان زیادی را جذب نماید.

x33 کراس

یکی از نقاط ضعف MVM X33 قبلی، فقدان امکانات رفاهی و ایمنی کافی بود. خوشبختانه این شرکت در مدل جدید X33 Cross کوشیده است تا این نقیصه را مرتفع کند و شاهد افزایش چشمگیر تجهیزات آن هستیم.

البته احتمالا همانند گذشته، X33 Cross نیز در چند تیپ با سطح متفاوتی از تجهیزات عرضه خواهد شد.

از جمله ویژگی‌ها و امکانات این خودرو می‌توان به 4 کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری و کشش، ورود و استارت بدون کلید، تریم چرم، تهویه دیجیتال، شارژر بی‌سیم، سنسور پارک و دوربین عقب، پردازنده پاور، سانروف، سیستم چندرسانه‌ای، نمایشگر هوشمند، فرمان برقی و … اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا