اقتصادخودروداخلیصفحه اصلی

اتو اکسپو تهران بزرگ ترین رویداد خودرویی در راه است

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران به عنوان بزرگ ترین و مهم‌ترین رویداد این حوزه تحت عنوان «اتو اکسپو تهران» در بهمن ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش پرس نیوز،مریم شفیعی، مدیرعامل کانون ایران نوین در خصوص نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران به عنوان بزرگ ترین و مهم‌ترین رویداد این حوزه تحت عنوان «اتو اکسپو تهران» در بهمن ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد،گفت: از همان ابتدای تاسیس ایران نوین سعی کردیم مسیر خوبی را در بحث تبلیغات طی کنیم. ایران نوین طی ۳۳ سال گذشته تلاش کرد در حد استانداردهای بین المللی عمل کند. ایران نوین در تلاش است که نمایشگاهی متفاوت با آنچه پیش از این در ایران دیدید، برگزار کند.

رویداد خودرویی خاص

وی ادامه داد: هدف از برگزاری اتو اکسپو، ایجاد رویدادی خاص و متفاوت است و بی‌شک الگویی برای نمایشگاه‌های بعدی خواهد بود.

امید نجبا، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه در ادامه این نشست گفت: اتو اکسپو تهران نام تجاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری های نوین و صنایع وابسته تهران است که با هم اندیشی رسانه ها کار خود را شروع کردیم.

۷ روز با اتو اکسپو تهران

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه داریم.این نمایشگاه نخستین رویدادی است که به مدت ۷ روز برگزار می‌شود که روز اول آن به اصحاب رسانه اختصاص دارد و برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه داریم.

وی در ادامه گفت: تولیدکننده و واردکننده وظیفه دارد نقش خود را به بهترین شکل انجام دهد.
نجبا در خصوص روند برگزاری اتو اکسپو تهران گفت: سعی داریم ارزش افزوده‌ای را برای صنعت خودرو و بخش نمایشگاه‌ها ایجاد کنیم.

نمایشگاه خودرویی در سطح جهانی

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در ادامه نشست خبری گفت: با توجه به ظرفیت‌های کانون ایران نوین شاهد نمایشگاه خودرویی جذاب در سطح جهان خواهیم بود. امیدواریم در کنار چین شاهد حضور سایر برندهای معتبر جهانی نیز باشیم.

عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی آفتاب در پایان نشست خبری اظهار کرد: شهر افتاب ظرفیت تبدیل به بزرگ‌ترین سایت نمایشگاهی منطقه را دارد. شعار ما این است که هر نمایشگاه حل مسئله است.

وی ادامه داد: مجری اتواکسپو تهران می‌تواند پیشران تحول در صنعت نمایشگاهی باشد. متاسفانه در کشور ما نسبت به صنعت نمایشگاهی غفلت شده است. شهر افتاب ظرفیت تبدیل به بزرگ‌ترین سایت نمایشگاهی منطقه را دارد.

زمان برگزاری اتو اکسپو تهران

پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران در تقویم این نمایشگاه ثبت شده و قرار است از ۹ تا ۱۵ بهمن‌ماه و درمساحت ۶۰هزارمترمربعی مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا