تعاون و کارگردشگری

انفجار بیگ بنگ در منطقه ۲۲

این روزها منطقه ۲۲ به قطب گردشگری پایتخت تبدیل شده و ساخت و ساز مسکن و برج‌های این منطقه باعث ایجاد سر و صدای زیادی شده است .

به گزارش پرس نیوز؛ منطقه ۲۲ تهران با 6200 هکتار وسعت بزرگترین منطقه از مناطق 22 گانه استان تهران است که 1300 هکتار آن را فضای سبز تشکیل داده است.

دریاچه چیتگر

دریاچه مصنوعی خلیج فارس نماد منطقه ۲۲ تهران است که مهم ترین عامل ساخت و ساز این منطقه به‌شمار می‌رود. کافیست به چگونگی افزایش قیمت مسکن قبل و بعد از احداث دریاچه چیتگر نگاهی بیاندازیم.
قیمت مسکن در منطقه 22 قبل از طرح احداث دریاچه مصنوعی متری 2 تا 3 میلیون تومان برآورد می‌شد اما اندکی بعد از افتتاح دریاچه چیتگر قیمت مسکن به 5 تا 7.5 میلیون تومان افزایش پیدا کرد که این تازه شروع روند صعودی قیمت مسکن در منطقه 22 بود.

باغ ملی گیاه شناسی

با وجود دریاچه چیتگر و مجوعه های تفریحی دیگر مانند پارک چیتگر ، آبشار تهران و باغ ملی گیاه شناسی حجم تقاضای املاک در منطقه 22 بطور چشمگیری افزایش یافت و باعث بهبود سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ شده است. از این رو تعاونی مسکن های دولتی، انبوه سازان و سازندگان را بر آن داشت تا ساخت مسکن و برج سازی در اطراف دریاچه چیتگر را ادامه دهند.

آبشار تهران

این روند با توجه به افزایش قیمت ارز و پایین آمدن مقطعی سود بانکی ادامه یافت و در حال حاضر متوسط قیمت منطقه 22 متری 14 میلیون می‌باشد.
این پیشرفت و رشد منطقه که نگارنده آنرا انفجار بیگ بنگ می‌نامد باعث شد تا سرمایه خریداران مسکن و سرمایه گذران منطقه 22 منطقه به سود 60 تا 150 درصدی برسد.

پارک چیتگر

ایران مال (بازار بزرگ ایران) که بزرگترین مال خاورمیانه است و پروژه شهربازی هزار و یک شهر باعث شود تا این پیش بینی که منطقه 22 در آینده‌ای نه چندان دور در رقابت با مناطقی چون سعادت آباد – جنت آباد – سازمان برنامه سبقت بگیرید دور از ذهن نباشد.

ایران مال

بام لند مجموعه‌ای مدرن و شیک که به صورت ۱۲ ویلای دو طبقه مستقل بوده و مجموعه ای مشهور برای برندهای تجاری مختلف محسوب می‌‌شود. از این مرکز خرید مطمئنا دست خالی برنمی‌‌گردید، اما در نظر داشته باشید که اینجا فقط برای خرید نیست، بلکه سرگرمی‌‌های زیادی در این مجموعه فراهم شده است. در ادامه می‌‌توانید به کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه سربزنید و غذایی با طعم بی نظیر در مقابل چشم اندازی فوق العاده از دریاچه نوش جان کنید.

بام لند

حال با توجه به عواملی همچون : خوش آب و هوا بودن منطقه 22 وجود مراکز تجاری بزرگ و ده ها نقاط جذاب و گردش پذیر واقع منطقه 22 را به قطب گردشگری پایتخت و برای ساکنان محلی آن که با معضل ترافیک روبرو نیستند محلی آرام برای ست آنان فراهم آورده است.
حال به این نتیجه میرسیم که : آینده ی سرمایه گذاری در بخش مسکن حول محور قلب تپنده‌ای به نام منطقه ۲۲ می‌چرخد و املاک و برج های منطقه 22 آیینه تمام نمای تهران فرداست.

تعاونی انبوه سازان سازه گستر چیتگر اگر شما هم به دنبال سرمایه گذاری در منطقه ۲۲هستید فقط کافیست با پیش پرداخت مبلغ ۵۰۰میلیون تومان در پروژه سهند ۱ آینده خود را بسازید .

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا