خودروداخلی

برند جدید خودرو “لوکانو” به زودی راهی بازار ایران می شود

بنا بر اطلاعات موثق، برند جدید خودرو "لوکانو" اخیرا ثبت نام خود را در اداره ثبت علائم تجاری به پایان رسانده است. بر اساس اطلاعات روزنامه‌ها، برند "لوکانو" در تاریخ 26 آبان 1402آگهی ثبت علامت تجاری خود را در روزنامه رسمی منتشر کرده است.

به گزارش پرس نیوز، بنا بر اطلاعات موثق، برند جدید خودرو “لوکانو” اخیرا ثبت نام خود را در اداره ثبت علائم تجاری به پایان رسانده است. بر اساس اطلاعات روزنامه‌ها، برند “لوکانو” در تاریخ 26 آبان 1402آگهی ثبت علامت تجاری خود را در روزنامه رسمی منتشر کرده است. این بدان معناست که بازار رقابتی خودروی ایران ممکن است بار دیگر با بازیگر جدیدی روبرو شود.

از ابتدای امسال، بسیاری از برندهای جدید به بازار ایران بازگشته‌اند. شرکت‌های خودروسازی چینی، ژاپنی، کره‌ای و آلمانی راه‌اندازی رسمی خود را اعلام کرده‌اند. به نظر می‌رسد لوکانو نیز به خوبی پتانسیل و فرصت‌های بازار ایران را درک کرده و آماده ارائه محصولات خود است. به عنوان بازیگر جدید در بازار خودروی ایران، هویت “لوکانو” در حال حاضر کاملاً مبهم است. آیا این برند جدید خودرو از یک شرکت داخلی جدیدالتأسیس است یا از کشورهای دیگر؟ موقعیت این برند چیست و چه محصولاتی را عرضه خواهد کرد؟ مهم‌تر از همه این‌که، این برند جدید با کدام تولیدکننده خودروی ایرانی همکاری خواهد کرد؟ ایران خودرو، سایپا، MVM، کی ام سی، گروه بهمن و یا سایر خودروسازان بزرگ ایران؟

اما مسلم است که با ورود “لوکانو”، رقابت در بازار خودروی ایران نیز وارد مرحله جدیدی خواهد شد. در رقابت مستقیم با برندهای جدید، ساختار محصولات، سیستم‌های فنی و استانداردهای خدمات صنعت خودروی ایران دستخوش نوآوری و ارتقا خواهد شد و در نهایت، مصرف‌کنندگان ایرانی از این رقابت سود خواهند برد.

لوکانو1

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا