خودروداخلیصفحه اصلی

برگزاری نمايشگاه خودرو اصفهان با حضور ۲۱خودروساز کشور

نشست خبری هفدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان روز جاری در سالن اصفهان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد .

به گزارش پرس نیوز، در این نشست علیرضا عاجزی مجری برگزاری نمایشگاه خودروی اصفهان گفت: این نمایشگاه با حضور تمامی خودروسازان کشور از ۱۶تا ۱۹آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود .

احمد رضا طحانیان مدیر عامل نمایشگاه خودروی اصفهان بیان کرد: فضای موجود در نمایشگاه بین المللی اصفهان بالغ بر ۱۷۰۰۰متر است که با توجه به استقبال شرکت های خودرو ساز کلیه فضای سرپوشیده موجود تحت پوشش قرار گرفته و بخش عمده ای از فضای باز نمایشگاه نیز تحت پوشش خودروسازان قرار گرفته است و این نوید را باید داد که برخی از خودوسازانی که در بسیاری از نمایشگاهها حضور فعال ندارد در این نمایشگاه حضور یافته اند.
وی افزود: ما سالانه ۴۵ نمایشگاه برگزار می کنیم و سعی می کنیم ده نمایشگاه را بصورت ویژه نگاه کنیم و هر سال آن را قوی تر کنیم یکی از این نمایشگاه ها نمایشگاه خودرو است و ما سعی داریم با ایجاد گسترش فضای سرپوشیده و رو باز نمایشگاه خودروی اصفهان را به یک قطب ویژه تبدیل نماییم .
در ادامه علیرضا عاجزی در خصوص شرکتهای حاضر در نمایشگاه تصریح کرد:شرکتهای حاضر در نمایشگاه شامل مدیران خودرو با سه برند،هلدینگ کرمان با ۴شرکت ،بهمن با ۵برند ، سانیار و تیگارد موتور، شایان دیزل،کامل دیزل،گروه ماموت با سه برند، ایران خودرو،اسران خودرو دیزل، آرین موتور، آرین دیزل،نیکران موتور و آریا دیزل حضور دارند و چند شرکت دیگر نیز به این تعداد از شرکتها اضافه خواهند شد اما فضای سرپوشیده نمایشگاه تکمیل شده است و در حال برنامه ریزی برای حضور چندین برند جدید هستیم .
طحانیان در ادامه افزود:شرایط حمل و نقل عمومی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است تا بازدید کنندگان بتوانند تردد راحتی را داشته باشند‌.
علیرضا عاجزی اظهار کرد: در این نمایشگاه برنامه های جانبی همچون تست درایو هم در بخش خودروهای سنگین و سبک دیده شده است و رونمایی از محصولات جدید و پنل های تخصصی گفتگو در خصوص چالش های صنعت خودرو بخشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

نمایشگاه خودروی اصفهان ۱۶تا۱۹آبان ما در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود ساعت بازدید این نمایشگاه از ۱۱تا۱۸در نظر گرفته شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا