خارجیخودروصفحه اصلی

بوژِی 4X شاسی بلند الکتریکی تویوتا در چین رونمایی شد

تویوتا، با همکاری GAC-Toyota، شاسی بلند الکتریکی مورد انتظار بوژِی 4X را در چین عرضه کردو اولین برند فرعی تویوتا در چین را به نمایش گذاشت.

به گزارش پرس نیوز، بوژِی 4X، تویوتا با همکاری GAC-Toyota، شاسی بلند الکتریکی مورد انتظار بوژی 4X را در چین عرضه کرده است و اولین برند فرعی بوژی را به نمایش گذاشت. این نسخه ارتقا یافته از مدل محبوب bZ4X با قیمت رقابتی 23300 یورو با هدف حرکت در بازار چالش برانگیز خودروهای الکتریکی چینی است.

بوژی 4X با طول 4690 میلی‌متر، عرض 1860 میلی‌متر و ارتفاع 1650 میلی‌متر، عملاً دوقلو bZ4X تویوتا است و از همان پلتفرم e-TNGA بهره می‌برد. ظاهری متمایز به سبک کوسه چکشی با چراغ‌های LED چند چشمی، ترکیبی زیبایی‌شناختی از تهاجم و سازگاری با محیط‌زیست، یا به قول خودشان، است.

تویوتا 1

در زیر کاپوت، 4X یک باتری آشنای 66.7 کیلووات ساعتی لیتیوم یونی سه تایی دارد که شبیه bZ4X است و با استانداردهای CLTC برد 615 کیلومتری قابل ستایش را ارائه می دهد. همچنین، طراحان با یک سیستم ناوبری 12.3 اینچی (وابسته به تریم) و پشتیبانی از پلتفرم های محبوب مانند Apple CarPlay، Baidu CarLife و HUAWEI HiCar مقداری اتصال را اضافه کرده اند، زیرا همه به انتخاب نیاز دارند.

شارژ بی سیم، یک فضای داخلی همه کاره پر از فضای ذخیره سازی، تعداد زیادی دکمه فیزیکی، به نظر می رسد تویوتا در حال بررسی چک لیست یک وسیله نقلیه الکتریکی است.

تویوتا 2

تویوتا با همکاری سوبارو، «X-MODE» را معرفی می‌کند، یک ویژگی چهار چرخ متحرک خارج از جاده برای خودروهای برقی، که ادعا می‌کند با حالت خزش هوشمند خود، چسبندگی در شرایط آب و هوایی نامساعد را افزایش می‌دهد. ایمنی یک اولویت است یا به ما اطمینان می دهند. بوژی 4X شامل ردیابی هوشمند خطوط، حالت رانندگی پیش‌بینی‌کننده و مجموعه‌ای از فناوری‌های ایمنی است.

در حال حاضر، تجزیه قیمت. با شروع قیمت 179800 یوان، مدل پایه، 615 ایر، دارای صفحه نمایش 8 اینچی، کابین هوشمند تویوتا، ویژگی های کمک رانندگی، و اتصال است. 615 Pro با 20000 یوان اضافی (2600 یورو)، صندلی‌های چرمی درجه یک، فرمان گرم‌کن، صندلی‌های جلوی گرم‌کن، سیستم مانیتورینگ پانوراما و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تویوتا 3

اگر کل ابتکار را می‌خواهید، «چهار چرخ متحرک 560Max» ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حالت خزیدن کنترل‌شده توسط دستگیره، چهار چرخ متحرک X-Mode، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و دستیار پارک هوشمند را ارائه می‌دهد.

وقتی صحبت از قیمت شد، مبارزات تویوتا در بازار خودروهای برقی چین بر کسی پوشیده نیست. با کاهش قیمت‌های رقبایی مانند BYD و تسلا، این غول ژاپنی سواری پردست‌اندازی داشته است و سدان برقی bz3 گواهی بر چالش‌های آن‌ها است. حتی با کاهش قیمت های قبلی در bZ4X، تویوتا خود را در تلاش برای حفظ سرعت خود می بیند.

تویوتا 4

طبق گزارش انجمن خودروسازان چین، فروش تویوتا در چین شاهد کاهش 8 درصدی نسبت به سال گذشته بوده است، در حالی که فروشBYD  60درصد افزایش یافته است. فشار برای رقابت در بازاری که در آن خودروهای برقی مقرون به صرفه مانند BYD Dolphin از 16300 یورو شروع می‌شود، مشهود است. آیا Bozhi 4X “به روز شده” راه نجاتی خواهد بود که تویوتا در این آب های متلاطم EV نیاز دارد؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا