خارجیخودرو

تست محدود فولکس واگن ID.4 GTX

فولکس واگن ID.4 GTX جدیدترین خودرویی است که  بررسی ، تست و آزمایش محدوده را تمام کرده است، و یافته‌های آنرا به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پرس نیوز، به نقل از آرنا ای‌وی ،فولکس واگن ID.4 GTX جدیدترین خودرویی است که  بررسی ، تست و آزمایش محدوده را تمام کرده است، و یافته‌های آنرا به اشتراک گذاشته است.

فولکس واگن ID.4 GTX

نسخه ID.4 GTX دارای باتری 82 کیلووات ساعتی است که 77 کیلووات ساعت آن برای استفاده در دسترس است. این یکی از بالاترین ظرفیت ها در محدوده قیمت است و رتبه WLTP آن در حدود 515 کیلومتر بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد. در واقع این پس از جریمه بردی است که با درایو دو موتوره AWD مدل 250 کیلوواتی GTX ارائه می‌شود – 128 کیلووات پرو وعده می‌دهد که با هر بار شارژ 10 درصد بیشتر طول بکشد.

در کمترین سرعت 60 کیلومتر در ساعت، VW ID.4 GTX از رتبه WLTP خود مانند اکثر خودروها فراتر رفت. این قابل انتظار بود زیرا پروتکل تست WLTP شامل توقف و رفتن زیادی است و دویدن ما با سرعت ثابت انجام می شود. هنوز کارایی ID.4 در اینجا خوب است و باید انتظار داشته باشید که هنگام رانندگی در شهر، برد عالی داشته باشید.

فولکس واگن ID.4 GTX

با سرعت 90 کیلومتر در ساعت، ID.4 GTX کمی عقب می‌افتد، هیوندای Ioniq 6 و تسلا مدل Y با وجود خودروهای بزرگ‌تر، مصرف کمتری را ارائه می‌کنند. هنوز 507 کیلومتر چیزی برای اخم کردن در اینجا حاصل نشده است.

در نهایت به تست 130 کیلومتر در ساعت یا محدوده سرعت بزرگراه می رسیم. VW ID.4 GTX دومین پر مصرفی است که دیده ایم، مرسدس بنز EQE AMG 43 4Matic تنها مدلی است که بدتر از این کار کرده است. با این حال، بسته باتری بزرگ ID.4 را قادر می‌سازد تا برد 338 کیلومتری را به دست آورد – که فقط مدل Y Long Range و Ioniq 6 را کنار گذاشته است.

فولکس واگن ID.4 GTX

فولکس واگن ID.4 GTX

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا