گردشگریمیراث فرهنگی

تولید شش ویدئوکلیپ‌ تبلیغاتی گردشگری به پنج زبان دنیا

معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تولید شش ویدئو کلیپ محصول محور با رویکرد جذب گردشگر از بازارهای کشورهای هدف جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش پرس نیوز و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، لیلا میرحسینی با اعلام این خبر گفت: این ویدئوکلیپ‌ها بر اساس کشورهای بازارهای هدف به پنج زبان انگلیسی، چینی، عربی، روسی و اسپانیولی تولید شده‌اند.

او با بیان اینکه محصولات عرضه شده در این ویدئو کلیپ‌ها براساس انتخاب کمیته کارشناسی متشکل از صاحب‌نظران سازمانی و برون سازمانی حوزه گردشگری تهیه شده است، تصریح کرد: این شش ویدئو با عناوین گردشگری خوراک، سلامت، ماجراجویانه، دینی، ۲۷ اثر ثبت جهانی و شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی در چارچوب نیاز وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای معرفی در بازار گردشگری تولید شده‌اند.

میرحسینی در ادامه تصریح کرد: ویدیوهای تولیدی با هدف انتشار در فضای مجازی و همچنین نشر در رویدادهای بین‌المللی با توجه به فرصت‌های تبلیغاتی که به صورت رسمی و غیررسمی در اختیار وزارتخانه قرار می‌گیرد، تهیه شده است.

او گردشگرمحور بودن را از ویژگی‌های تولیدات جدید دانست و افزود: از آنجایی که رویکرد حضور گردشگر در تولیدات تبلیغاتی و نمایش تعامل آنها با جامعه میزبان، واقعی بودن محیط را به همراه خواهد داشت، نمایش باورپذیری و امنیت از جمله ویژگی این تولیدات است.

معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با اشاره به تعامل و همکاری موثر وزارتخانه با نهادهایی همچون وزارت امورخارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به بسترهای تبلیغاتی مناسب رایزنی‌های فرهنگی و سفارتخانه‌های ایران در کشورهای هدف، تولیدات ویدیویی جدید به منظور نشر در فضای مجازی برای جذب گردشگران خارجی در اختیار نهادهای یاد شده نیز قرار می‌گیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا