خارجیخودروصفحه اصلی

سدان الکتریکی هوآوی STELATO در سال 2024 عرضه می شود

سدان الکتریکی هوآوی STELATO یکی دیگر از برندهای خودروهای الکتریکی هوآوی است،که قرار است در سال 2024 عرضه گردد.

به گزارش پرس نیوز، یک همکاری دیگر بین هواوی و یک شرکت خودروسازی این بار BAIC BJEV  که قرار است اولین محصول خود را رونمایی کند. هواوی به دنبال یک سدان تمام الکتریکی جادار است که در نیمه اول سال 2024 مورد توجه قرار گرفته است.

مدیران  BAIC BJEV در مورد اولین وسیله نقلیه این همکاری، از یک سدان الکتریکی خاص متوسط ​​تا بزرگ صحبت کردند. این نمونه اولیه که نتیجه مشارکت غول فناوری هواوی و بازوی خودروهای انرژی جدید BAIC است، ظاهرا برای اولین نمایش بزرگ خود آماده است.

هوآوی STELATO

در افشاگری اخیر مدیر عامل هوآوی، یو چنگدونگ، این شرکت بال های الکتریکی خود را در میان چهار شریک خودرویی گسترش داده است: Seres، Chery، BAIC BJEV و JAC. هر همکاری ثمرات منحصر به فرد خود را دارد، از AITO M9 با Seres، Luxeed S7 با Chery، یک خودروی هوشمند الکتریکی خالص کلاس C با BAIC BJEV تا یک MPV لوکس با JAC.

اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) میزبان این اعلامیه بود که هوآوی چندین علامت تجاری “STELATO” را به BAIC BJEV منتقل کرده است. اگرچه نام رسمی چینی این برند هنوز معرفی نشده است، اما به نظر می رسد STELATO بازی هواوی با کلمه ایتالیایی “stellato” به معنای “ستاره” باشد. این انتخاب مرموز به یک آرزوی آسمانی برای سرمایه گذاری جدید اشاره می کند.

هوآوی STELATO

در کنفرانس راه اندازی Luxeed S7، Yu Chengdong اجازه داد که مدل سرمایه گذاری مشترک، با کد داخلی X4، دارای برچسب قیمت پیش بینی شده 300,000 تا 400,000 یوان (39,400 تا 52,600 یورو) است. با پیروی از مدل کسب و کار AITO، BAIC BJEV کنترل پلت فرم خودرو و نظارت بر تولید را بر عهده می گیرد. در همین حال، هوآوی در تعریف محصول پیشرو است و راه را برای ورود این خودرو به کانال‌های فروش هواوی در آینده هموار می‌کند.

با چرخش چرخ های همکاری، مشارکت با JAC نیز شتاب بیشتری می گیرد. اسم رمز X6، اولین ساخته هواوی و JAC است، برای عرضه در سه ماهه چهارم در سال 2024 آماده می شود. به طور همزمان، یک مدل MPV از این اتحاد در خط لوله توسعه است و پیش بینی می شود در سال 2025 عرضه شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا