گوناگون

موریس لاکروا ساعت سخت پسندان

طراحی خارق العاده و ظرافت چشمگیری که در ساخت این ساعت مچی به کار رفته است، آن را در دسته برندهای لاکچری ساعت قرار می‌دهد.

به گزارش پرس نیوز؛ در این بخش به معرفی ساعت موریس لاکروا Maurice Lacroix از خاص ترین و محبوب ترین برندهای سوئیسی در صنعت ساعت مچی می‌پردازیم. طراحی زبان زد و ظرافت چشمگیری که در تولید این ساعت مچی به کارگرفته شده، آن را در طبقه برندهای لاکچری ساعت قرار می‌دهد. اگر شما از علاقه مندان به ساعت‌های لاکچری سوئیسی هستید، حتماً  این مطلب را تا آخر با ما همراه باشید تا با ویژگی های این برند بیشتر آشنا شوید.

Maurice Lacroix

کمپانی موریس لاکروا Maurice Lacroix از دل یک شرکت بسیار قدیمی به نام شرکت دسکو مستقر در سوییس در سال ۱۹۷۵ تأسیس شد. نام موریس لاکروا از نام یکی از اعضای هیئت مدیره همین کمپانی گرفته شده است. این کمپانی از همان ابتدا مسیر خود را با تکیه بر دانش فنی و اعتباری که در تولید ساعت های سوییسی بود، آغاز کرد و همین امر باعث رسیدن به موفقیت‌های بسیاری در سال های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۳ شد.

کمپانی موریس لاکروا امروزه در میان تولیدکنندگان سوئیسی به عنوان پرچمدار مهندسی تخصصی ساعت مطرح است. این کمپانی برای طراحی و ساخت ساعت‌های مچی لوکس خود از ترکیب تکنیک‌ها و فناوری های روز دنیا با روش‌های سنتی ساعت سازی بهره می‌گیرد. بالا بودن کیفیت و طراحی لوکس این برند ساعت مچی سوئیسی باعث شده است، شخصیت‌های معروفی همچون جاستین رز حمایت خود را از این برند اعلام کنند.
Maurice Lacroix
 

توسعه کالای دماوند
اگر شما علاقه‌مند به داشتن ساعت مچی خاص و منحصربه‌فرد هستید و قصد خرید  ساعت موریس لاکروا اصل را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت www.dpdgrp.com توسعه کالای دماوند می‌باشد. این مجموعه با در اختیار گذاشتن متنوع‌ترین برندهای سازنده ی ساعت مچی دنیا و مقایسه مشخصات فنی آن‌ها، راه را برای خریدی ایمن و مطمئن برای شما آسان کرده است. شما می‌توانید با خرید از شرکت، ساعت مچی مدنظر خود را با عالی‌ترین کیفیت و معتبرترین ضمانت‌نامه‌های بین‌المللی در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا