خارجیخودروصفحه اصلی

هیوندای موبیس، اقتباس هیوندای از راه رفتن خرچنگ

هیوندای موبیس، آماده است تا کانسپت پیشگامانه Mobion خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) آینده معرفی کند.

به گزارش پرس نیوز،هیوندای موبیس، بخش فناوری این خودروساز مشهور، آماده است تا کانسپت پیشگامانه Mobion خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) آینده معرفی کند.

با توجه به روند رونمایی از خودروهای الکتریکی معمولی، موبیون در هاله ای از رمز و راز پنهان شده است، اما خودی ها اشاره می کنند که احتمالاً بر اساس مبانی نوآورانه اولین Mobion Ioniq 5 ساخته خواهد شد.

ستاره این نمایشگاه، سیستم انقلابی e-Corner هیوندای است که قدرت را در اختیار کاربران قرار می دهد. موبیون با قابلیت چرخش هر چرخ تا 90 درجه خیره کننده.

این امکان مانورهای زیرک مانند چرخش صفر، چرخش محوری و رانندگی مورب را فراهم می کند.

ما آماده هستیم تا جنبش را دوباره تعریف کنیم.
 ما در حال رونمایی از MOBION هستیم که صحنه CES را تکان خواهد داد.

از طریق MOBION، ما پیشرفته‌ترین فناوری‌های خود مانند سیستم گوشه الکترونیکی و نورپردازی تعاملی را در عمل به نمایش خواهیم گذاشت که تجربه‌ای کاملاً جدید را ارائه می‌دهد.

هیوندای

یکی دیگر از نمایشگاه‌های نمایشگاه CES 2024، سری نمایشگرهای شفاف نوآورانه هیوندای خواهد بود.

این فناوری آینده‌نگر شامل یک صفحه‌نمایش چرخاننده داخل خودرو و یک صفحه‌نمایش چرخشی است که دارای یک صفحه نمایش نقطه کوانتومی و دیمینگ محلی با مشاهده سه‌بعدی قابل مقایسه با سیستم‌های سطح OLED است.

صفحه نمایش شفاف، با استفاده از عناصر نوری هولوگرافیک، به دلیل توانایی خود در ارائه اطلاعات مهم به راننده بدون ایجاد مانع در مسیر جلویی خود برجسته است.

نمایشگرهدآپ

هیوندای موبیس این را به عنوان یک نمایشگر هدآپ سطح بعدی، بزرگنمایی تصاویر روی شیشه جلو برای به روز رسانی در زمان واقعی معیارهای حیاتی مانند برد باتری در نظر می گیرد.

جدا از نمایشگرها و خودروی مفهومی جدید، هیوندای موبیس واحد کنترل شارژ 22 کیلوواتی جدید خود را معرفی خواهد کرد که با در نظر گرفتن کاربردهای خودرو به شبکه طراحی شده است.

این نوآوری با دو برابر قدرت استاندارد صنعتی فعلی، زمان شارژ EV را کاهش می‌دهد و مزیت قابل توجهی را برای رانندگانی که به دنبال توقف سریع در پیت هستند، ارائه می‌کند.

هیوندای با افزودن بر هیجان، یک تجربه تعاملی را برای شرکت کنندگان در CES 2024 نوید می دهد.

برخلاف نمایشگرهای استاتیک قبلی، علاقه مندان به نمایشگاه این فرصت را خواهند داشت که به طور مستقیم Mobion را کشف کنند و یک رویارویی عملی با آینده تحرک الکتریکی فراهم کنند.

همچنین گفتنی است مدل های پر طرفدار این خودرو ساز که در بازار طرفداران زیادی دارد شامل؛ هیوندا اکسنت، هیوندا النترا، هیوندا کونا، هیوندا سوناتا، هیوندا توسان، هیوندا ولستر،هیوندا آیونیک و هیوندا آزرا و … نام برد که در آتی به بررسی مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا