خارجیخودروصفحه اصلیطرح های فروش

پیش‌فروش ۸ خودرو وارداتی درسامانه یکپارچه

متقاضیان از امروز (شنبه) تا پایان روز دوشنبه (۲۹ آبان ماه) مهلت دارند، از میان هشت مدل خودروی عرضه شده در عرضه خودروهای وارداتیِ دارای مجوز، سه اولویت خود را انتخاب کنند.

به گزارش پرس نیوز،بر اساس اطلاعیه پنجم منتشر شده در سامانه عرضه خودروهای وارداتی، عرضه هشت خودرو جدید از امروز آغاز شد و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده در سامانه عرضه خودروهای وارداتی، آن دسته از افرادی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه انجام داده و تاکنون هیچ اولویتی به آن ها تخصیص داده نشده و یا تاکنون در مراحل انتخاب خودرو شرکت نکرده اند، می توانند از امروز مورخ شنبه ۲۷ آبان ماه تا پایان روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه با مراجعه به درگاه اینترنتی saleauto.ir از بین خودروهای موجود در سامانه حداکثر سه اولویت انتخاب کنند.
قابل ذکر است که در این مرحله از عرضه خودروهای وارداتی، امکان انتخاب خودروهای هیوندای توسان، هیوندای النترا، هیوندای اکسنت، هیوندای کرتا، کیا سونت، دانگ فنگ شاین مکس، تویوتا کرولا ۱۲۰۰ سی سی و تویوتا کرولا ۱۵۰۰ سی سی وجود دارد. در پایان، جا دارد تا به قیمت قطعی – بدون درنظر گرفتن هزینه های جانبی – برخی از خودروهای موجود در سامانه، اشاره کنیم.

سامانه یکپارچه برای پیش‌فروش ۸ خودرو باز شد

سامانه یکپارچه برای پیش‌فروش ۸ خودرو باز شد

گفتنی است که برای این خودروها، تمامی فرآیندهای اخذ مجوزهای لازم (استاندارد، محیط‌زیست و…) توسط شرکت‌های واردکننده انجام شده و خودروها وارد کشور شده‌اند و بدین ترتیب خودرویی که هنوز وارد نشده یا تاییدی‌های لازم را ندارد، در این فروش‌ها حضور ندارند.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً مختص ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول است.

همچنین گفتنی است که قیمت‌های فوق (قطعی و علی‌الحساب)، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی معمولِ پس از ترخیص،  در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌ قطعی که مصوب خواهد شد، اضافه خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا