بانک و بیمهصفحه اصلی

گردش بانک ایران زمین بر مدار شایسته سالاری

تحلیلگران رفتار سازمانی معتقدند بهترین راه موفقیت بنگاه‌های اقتصادی بیش از نمایش داشته‌ها، برخورداری از وجود مدیران موفق، متعهد، پرتلاش و حرفه‌ای است که رهبری سازمان را بر عهده دارند. اصل مهمی که این روزها در تأکیدات و تلاش مدیر عامل و تیم مدیریتی بانک ایران زمین به چشم می‌خورد.

به گزارش پرس نیوز، هرچند امروزه تبلیغ کالا و خدمات برای نشان دادن موفقیت یک بنگاه اقتصادی به منظور افزایش میزان رضایت مشتریان و بازدهی بهتر، از راه‌های مختلف آن هم با هزینه‌های گزاف انجام می‌شود و بازار آن داغ داغ است، ولیکن تحلیلگران رفتار سازمانی معتقدند بهترین راه موفقیت بنگاه‌های اقتصادی بیش از نمایش داشته‌ها، برخورداری از وجود مدیران موفق، متعهد، پرتلاش و حرفه‌ای است که رهبری سازمان را بر عهده دارند. اصل مهمی که این روزها در تأکیدات و تلاش مدیر عامل و تیم مدیریتی  بانک ایران زمین به چشم می‌خورد.

مدیران مجرب، برگ برنده سازمانی

مهرماه سال جاری بانک ایران زمین با انتصاب مدیران جدید،تحول ساختاری در مجموعه رقم زد. در جریان این رویداد عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک به عنوان اصلی ترین صاحب نظر در انتخاب مدیران مجموعه، تخصص، خلاقیت و وفاداری را از ویژگی‌های اصلی یک مدیر بانکی برشمرده و تاکید داشت: فعالیت یک مجموعه زمانی به ثمر خواهد نشست که رهبران و مدیران آن با تعهد و انگیزه زیرمجموعه خود را آموزش و تعلیم داده و در جهت اهداف تعیین شده حرکت کنند.از منظر گردانندگان “وزمین” اعضای یک مجموعه همچون حلقه‌های زنجیر به هم پیوسته‌ای هستند، برای همین مدیران باید با افزایش مشارکت همکاران در کلیه امور و ایجاد روحیه فعالیت تیمی، بازدهی واحد خود را بیشتر کرده و انگیزه کارکنان را افزایش دهند.اهمیت راهبری مدیران در بانک ایران زمین تا جایی است که به اعتقاد مدیر عامل، جدیت و تلاش مضاعف مدیران و مسئولان عامل رشد و ترقی یک سازمان است. آنان همچون قلب تپنده یک واحد هستند که با تلاش خود، خون را در رگ‌های مجموعه جاری و روحیه همکاری را در بین کارکنان تقویت می‌کنند.

چشم انداز چشم نواز “وزمین”

برای بانک 4 هزار میلیارد ریالی ایران زمین، سرآمد و بر جسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان اهمیت ویژه‌ای دارد. ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان اعم از مشتریان، سهامداران و کارکنان به همراه تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی چشم انداز آینده تعریف شده از سوی این بانک است که قطع به یقین با حضور مدیران مجرب تحقق پذیر خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا