تکنولوزی و آموزشخارجیخودروصفحه اصلی

یک پیشنهاد لوکس،سوپر سدان لوتوس امیا معرفی شد

لوتوس امیا در نمایشگاه خودروی گوانگژو 2023 در چین وارد بازار شد.

به گزارش پرس نیوز،لوتوس امیا در نمایشگاه خودروی گوانگژو 2023 در چین وارد بازار شد. این سدان فوق العاده محصول تخصص مشترک لوتوس تکنولوژی و چللی است. انتظار می رود تحویل در نیمه اول سال 2024 در چین آغاز شود و در نهایت تا سال 2025 به بازارهای اروپایی برسد.

 

 

امیا دومین خودروی الکتریکی لوتوس است که به دنبال شاسی بلند امیا است و 905 اسب بخار قدرت دارد.

لوتوس امیا باتری خود را در زیر بخش مرکزی خود قرار داده است تا به توزیع وزن محور 50:50 تقریباً عالی برسد. این باید به نوبه خود تعادل عالی را در هنگام پیچیدن و رانندگی پاسخگو ارائه دهد.

امیا لوتوس

امیا همچنین دارای یک اسپویلر عقب و یک دیفیوزر است که به ارائه نیروی رو به پایین اضافی در سرعت های بالا کمک می کند.

 

در داخل، امیا دارای یک چرخ کمی صاف، صفحه کنترل گسترده، و AR HUD 55 اینچی است که فناوری آینده‌نگر را با راحتی برتر ترکیب می‌کند. فضای داخلی خودرو که با چرم ناپا و پارچه های اولترافبریک تزیین شده است، حسی از تجمل را القا می کند که با قدرت بیرونی آن مطابقت دارد.

لوتوس

این ابر سدان برقی بر روی پلت فرم   (EPA) قرار دارد که نسخه ای پیشرفته از پلت فرم SEA جیلی است. اندازه آن بسیار عالی است، طول آن بیش از 5.1 متر است و فضای کافی را برای پنج سرنشین ارائه می دهد. دو گزینه پیشرانه – 450 کیلووات و 675 کیلووات هر دو بسیار سرگرم کننده به نظر می رسند.

لوتوس امیا
معماری 800 ولت لوتوس قابلیت شارژ سریع را نوید می دهد – طبق ادعای رسمی این شرکت می توانید 180 کیلومتر برد را تنها در 5 دقیقه به دست آورید. باتری 102 کیلووات ساعتی خود توسط CATL تامین می شود.

در حالی که قیمت امیا هنوز تایید نشده است، انتظار می رود حدود 1 میلیون یوان (تقریباً 127700 یورو) باشد. این امر امیا را به عنوان یک پیشنهاد لوکس قرار می دهد، اما با توجه به اعداد عملکرد تقریباً ارزان به نظر می رسد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا